علیعلی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

علی شاهزاده کوچولوی بهار94

بازیهای این روزهای تو

1394/12/4 21:10
نویسنده : سمیه
117 بازدید
اشتراک گذاری

علی گلم این روزها دایم در تلاشی کارهای جدیدی رو یاد بگیری،امروز صبح برای اولین بار بعد از کلی تلاش بدون اینکه چیزی زیر پات باشه تونستی از کاناپه بالا بری کلی هم ذوق میکردی الهی فدات بشم ،اینها یعنی پسر گل من روز به روز داره بزرگتر میشه ،شکر خدای مهربون

بابا که دایم میگه خداروشکر بعضی وقتام بهت میگه شکرخدام

تو خونه خیلی بابابایی شیطونی میکنی،چند قدمی به سمت بابا راه میری و بعد می افتی بابا هم کلی ذوقت رو میکنه و بهت میگه ماشاا... کلی بغلت میکنه و مبوست

عشق بازی دنبال بازی با بابایی هستی ،بابایی چهار دست وپا مثل خودت میره قاسم میشه پشت چیزی و تو هم دنبالش میگردی و کلی میخندید با هم خدا رو صد هزار مرتبه شکر

یکی دیگه از بازیهات اینه که تو  کامیونت میشینی و من یا بابایی باید هلت بدیم و گاها نیم ساعتی هم زمان میبره تا خسته بشی آخه این بازی رو هم خیلی دوست داری،راستی امروز ماشین آبیه که خاله فرشته واست خریده رو هم  واست آوردم ولی بلد نیستی روش بشینی پات رو میبری زیر چرخش منم نمیتونم سوارت کنم بعدشم کلی شاکی میشی که چرا منو سوار نمیکنی دافعا نمیدونم باید چطور سوارت کنم عزیزم

یکی دیگه از بازیهات اینه که به محض اینکه من و بابا میشینیم میای سراغ پاهامون بعدش ما پامون رو قایم میکنیم زیر پتو 

بازی دیگه اینکه میگم علی کوش سرت رو میبری پایین مثلا قایم میشی بهد که میگم سلاااام سرت رو بالا میاری

بازی بعدی اینکه یه چیزی رو میذاری روی مبل بعد میذاریش پایین و دوباره و دوباره تکرار میکنی انقدر که دیگه از اون وسیله خسته بشی

تازگیهام به هر چیزی دست میزنی 

راستی امروز عزیز اینجا بود دیدوز هم آقاجون همه به عشق تو نازنازی میان تا ببیننت خیلی دوستت داریم گلم خیلی خیلی زیاد

پسندها (1)

نظرات (0)