علیعلی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

علی شاهزاده کوچولوی بهار94

جدا خوابیدن پسر نازم

1397/8/15 23:21
نویسنده : سمیه
88 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامانی دیگه مرد شده خودش تنها تو اتاقش میخوابه،امشب سومین شبیه که تنها تو اتاقت میخوابی،اولش با شک و تردید اتاقت رو ترک کردم ولی ماشاالله انقدر عاقل شدی که وقتی بیدار شدی چیزی نگفتی و روز دوم بهم گفتی من اصلا شب تنها خوابیدم نترسیدم،لامپها هم که خاموش بودن نترسیدم،ترس نداره که من خیلی شجاعم ،اصلان هم نمیترسم
الهی مامان فدات بشه درسته که دیگه باید مستقل بشی دیگه بزرگ شدی،ولی دلم برای بغل کردنهات برای نفسهای نازو گرمت که شبها به صورتم میخورد تنگ میشه،خدا میدونه که اگه فکر نمیکردم شخصیتت خراب میشه بازم می اومدم تو اتاقت پیشت میخوابیدم ولی دیگه باید مرد بشی،الآن حس همون روزهایی رو دارم که تازه از شیر گرفتمت ولی اونم لازم بود،همینطوری که اینم لازمه
خدا رو شکر که روز به روز داری بزرگتر میشی،امیدوارم همیشه سالم و شاد کنار هم باشیم
پسر گلم خیلی خیلی دوستت دارم،عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)