علیعلی، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

علی شاهزاده کوچولوی بهار94

پسرعزیزم روز به روز شیرین تر حرف میزنه

1396/12/12 0:36
نویسنده : سمیه
131 بازدید
اشتراک گذاری
علی عزیزم گل پسر مامانی این روزها انقدر شیرین حرف میزنی که نگو،جمله بندی هات خیلی قشنگه

به جلو میگی عقب،به بالا میگی پایین،هروقت ناراحتی یا بغل میخای میگی بیا بغلم(منو بگیر بغلت)،هر وقت بازی جدی میکنی باهام میگی خدافظ شما من میرم بانک کارامو انجام بدم بیام(مثلا ادای بابایی رو در میاری)،برگشتم رو میگی برگشته بودم،وقتایی که میخای بگی کوچیک بودم میکی دیشب من خیلی نینی بودم،صبح شده رو مینی آفتاب اومده دیگه بلند شیم،ماه رو میگی خدا داره میبرش،

عاشق این هستی که بریم پارک با بچه ها بازی کنی با یه بچه که بازی میکنی بهم میگی مامان با دوستم بازی میکنیم،هروقت جمعه میشه عاشق این هستی که زودتر بیدار شی با بابایی بری نانوایی و برامدن نون بخری،حتما یه بسته تخم بلدرچین، و یک بطری آب هم میخری

وقتهایی که میریم جایی مثلا خونه آقاجون،بابابزرگ یا خاله دیگه دوست نداری بیایم همه اش میگی نریم خونمون،بمونیم وقتی بلاخره راضیت میکنیم که بیای میرسیم خونه باز میگی مامان بمونیم چرا اومرین؟قربون پسر مهربونم بشم من الهی

جمعه ها مثل امروز برنامه مون پره،اول با بابایی نان صبح رو میگیری،بعد دوباره بعد از صبحانه پارک میریم ناهار میبریم و تو کلی بازی میکنی مخصوصا تو اون پارک بزرگه عاشق اون حوض بزرگشی که توش پر ماهیه با یه چوب دورتادور حوضع قدم میزنی و دنبال ماهیاش میگردی

عصری هم تو خونه بازی و شب هم خونه آقا جون یا بابابزرگ میریم دیگه آخر شب به یه زوری بلاخره میگیری و میخابی (فدات شم که انقدر مقاومت میکنی)
پسندها (1)

نظرات (0)