علیعلی، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

علی شاهزاده کوچولوی بهار94

شبی پر استرس برای ما

1396/5/29 23:25
نویسنده : سمیه
113 بازدید
اشتراک گذاری

علی عزیزم اول از همه برایت میگویم حرفهای دلم را

گل پسر مامان خدا زمانی تو رو به ما بخشید که از زمین و زمان بریده بودیم،در اوج نا امیدی،در اوج غم و ناراحتی ،زمانی که زندگی برامون هیچ رنگ و بویی نداشت،وقتی اومدی با اومدنت بهمون زندگی بخشیدی،شدی معنای همه  زندگی ما،اصلا زندگی من و بابایی فقط و فقط با تو رنگ داره،

امشب برای من و بابا شب پر استرسیه ،فردا قراره عمل فتق شکم انجام بدی،الآن یک سالی هست که باهاش درگیریم،تا حالا پیش چندتا دکتر رفتیم نظرشون این بوده که هرچه سریعتر عمل بشه،همه میگن عمل راحتیه،ولی ما واقعا پراسترسیم اینو زمانی میفهمی که خودت بچه داشته باشی و اون بچه همه زندگیت باشه

الآن کهمینویسم تو تختت دارم تکونت میدم داری لالا میخونی به زبون خودت مثل همیشه(او۰او۰او۰او۰او۰۰۰)

خدایا خودت کمک کن این عمل عمل راحتی باشه ،من بچه ام روسالم از خودت میخام

یا علی خودت همیشه و همه جا نگهدار هدیه ای که بهمون بخشیدید باشید

یا علی به حق بزرگی و کرمتون کمک کنید بچه ام عاقبت بخیر بشه

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

 

پسندها (1)

نظرات (0)